Näkemyksiä

Myynnin johtamisen, kehittämisen ja suunnittelun oivalluksia omaan arkeesi.

Referenssi

Visual Componentsin kansainväliseen myyntiin yhteiset suuntaviivat

Visual Components kehittää ja myy maailman johtavaa tuotannon 3D-simuloinnin ohjelmistoa, jolla suunnitellaan tulevaisuuden tuotantolaitoksia. Yhtiön asiakkaana on maailman tunnetuimpia teollisuus-…

Ålandsbankenin Bulevardin konttori

Etämyynnin konsepti Ålandsbankenille

Suunnittelimme Ålandsbankenille etämyyntikonseptin, jotta henkilökohtaiset kohtaamiset voisivat jatkua pandemiatilanteesta huolimatta. Osallistamalla henkilöstön mukaan toimintamallien kehittämiseen saimme uuden työtavan juurrutettua myynnin…

Sacotec referenssi Kasvu Partners

Sacotecille ratkaisumyynnin työkalu

Sacotec Componentsin myynti on vaativaa asiantuntijatyötä. Sacotecin asiakkaalle valmistavat teräskomponentit räätälöidään kokonaan osaksi Sacotecin asiakkaan omaa tuotetta. Sacotecin tavoitteena oli…

Helen Yritysmyynnin pelikirja

Helenin yritysmyynti kohtaa uuden energia-aikakauden pelikirjan avulla

Päivitimme Helenin Yritysmyynnin pelikirjan sisällön yhdessä myynnin henkilöstön ja johdon kanssa. Nyt yhteiset pelisäännöt auttavat myynnin kohdentamisessa, yksittäisissä työvaiheissa ja…

Markkinaennuste ja laskettu ostopotentiaali auttavat Areiten myyntiä priorisoimaan

Areiten myyntiä saatiin tehostettua, kun asiakasdataa ja toimintaympäristöä tutkimalla selvitettiin, miten myyntitoimenpiteitä tulisi priorisoida. Lisäksi Kasvu Partners suunnitteli Areitelle myyntiprosessin,…

Safetumin myynti ja liikevaihto kasvoivat myynnin uudistamisen myötä

Myynnin haasteet voitettiin Safetumin ja Kasvu Partnersin yhteistyössä, kun myyntiprosessi ja myynnin organisoituminen uudistettiin. Uudistusten myötä Safetum pääsi erinomaisiin tuloksiin…

Asiakasanalyysi – löydä kasvua ilman uusasiakashankinnan kuluja

Kaikki nykyasiakkaat eivät ole yritykselle yhtä arvokkaita. Asiakasyrityksen arvo riippuu siitä, minkä suuruisen osan myyntituotoista se tuo, sekä kuinka suuri…

Päättäjäkartta auttaa hahmottamaan yrityksen ostoprosessin

Myyjä, olet taatusti menettänyt joskus potentiaalisen asiakkaan, koska olet ollut väärien henkilöiden kanssa yhteydessä. Tai joskus kaupanteko on kaatunut siihen,…

Mitä on hyvä asiakkuuksien hoito?

Asiakkuuksien hoito ymmärretään usein erilailla niin organisaatioiden välillä kuin KAM-tiimien sisälläkin. Siinä, missä yksi Key Account Manager hoitaa asiakkuuksiaan puolivillaisesti…

Voimmeko puhua sinulle suoraan?

Liity kiusallisen rehelliseen yhteisöömme!
Yhteisön jäsenenä saat meiltä näkemyksiä ja vinkkejä myynnin johtamiseen. Kuulet myös mielenkiintoisia tositarinoita myynnin kasvattamisesta.

Copyright Kasvu Partners Helsinki Oy 2021 – Kaikki oikeudet pidätetään