Näkemyksiä

Myynnin johtamisen, kehittämisen ja suunnittelun oivalluksia omaan arkeesi.

Referenssi

S-ryhmän marketkauppaan tavoitteellista myynnin johtamista

S-ryhmä on asiakkaidensa omistama suomalainen vähittäiskaupan ja palvelualan yritysverkosto, jolla on Suomessa yli 1 900 toimipaikkaa. S-ryhmän muodostavat osuuskaupat ja…

Referenssi

Asiakasvalinta tehosti kassavirtakonetta – Case Areite

”Miten saan aikaiseksi enemmän samoilla resursseilla?” Tämä kysymys kaikuu jatkuvasti jokaisen taitavan yritysjohtajan mielessä. Myynnin johtamisessa tämä kysymys tarkoittaa, miten…

Referenssi

Foodoran myyntiin tuottavuutta hyvin rakennetulla perehdytyksellä

Foodora on pohjoismaiden suurin ravintoloiden, päivittäistavarakauppojen ja muiden vähittäiskauppojen kuljetuspalvelu. Foodoran emoyhtiö Delivery Hero on saksalainen monikansallinen online-ruoan toimituspalvelu, joka…

Referenssi

Visual Componentsin kansainväliseen myyntiin yhteiset suuntaviivat

Visual Components kehittää ja myy maailman johtavaa tuotannon 3D-simuloinnin ohjelmistoa, jolla suunnitellaan tulevaisuuden tuotantolaitoksia. Yhtiön asiakkaana on maailman tunnetuimpia teollisuus-…

Ålandsbankenin Bulevardin konttori

Etämyynnin konsepti Ålandsbankenille

Suunnittelimme Ålandsbankenille etämyyntikonseptin, jotta henkilökohtaiset kohtaamiset voisivat jatkua pandemiatilanteesta huolimatta. Osallistamalla henkilöstön mukaan toimintamallien kehittämiseen saimme uuden työtavan juurrutettua myynnin…

Sacotec referenssi Kasvu Partners

Sacotecille ratkaisumyynnin työkalu

Sacotec Componentsin myynti on vaativaa asiantuntijatyötä. Sacotecin asiakkaalle valmistavat teräskomponentit räätälöidään kokonaan osaksi Sacotecin asiakkaan omaa tuotetta. Sacotecin tavoitteena oli…

Helen Yritysmyynnin pelikirja

Helenin yritysmyynti kohtaa uuden energia-aikakauden pelikirjan avulla

Päivitimme Helenin Yritysmyynnin pelikirjan sisällön yhdessä myynnin henkilöstön ja johdon kanssa. Nyt yhteiset pelisäännöt auttavat myynnin kohdentamisessa, yksittäisissä työvaiheissa ja…

Markkinaennuste ja laskettu ostopotentiaali auttavat Areiten myyntiä priorisoimaan

Areiten myyntiä saatiin tehostettua, kun asiakasdataa ja toimintaympäristöä tutkimalla selvitettiin, miten myyntitoimenpiteitä tulisi priorisoida. Lisäksi Kasvu Partners suunnitteli Areitelle myyntiprosessin,…

Safetumin myynti ja liikevaihto kasvoivat myynnin uudistamisen myötä

Myynnin haasteet voitettiin Safetumin ja Kasvu Partnersin yhteistyössä, kun myyntiprosessi ja myynnin organisoituminen uudistettiin. Uudistusten myötä Safetum pääsi erinomaisiin tuloksiin…

Voimmeko puhua sinulle suoraan?

Liity kiusallisen rehelliseen yhteisöömme!
Yhteisön jäsenenä saat meiltä näkemyksiä ja vinkkejä myynnin johtamiseen. Kuulet myös mielenkiintoisia tositarinoita myynnin kasvattamisesta.

Copyright Kasvu Partners Helsinki Oy 2021 – Kaikki oikeudet pidätetään